Us desitgem bones festes amb els nostres millors desitjos

“La sensibilidad, el coraje, la solidaridad, la bondad, el respeto, los valores, la alegría, la humildad, la fe, la felicidad, la confianza, la esperanza, el agradecimiento, la sabiduría, los sueños, el arrepentimiento y el amor son fundamentales para llamarse GENTE”.

Us desitgem bones festes amb els nostres millors desitjos, des de la Biblioteca, aquest espai cultural que és vostre.

Ho fem citant un fragment de La gente que me gusta de l’escriptor i poeta uruguaià, Mario Benedetti, il·lustrant la notícia amb Bassal a Cap de Creus. Fotogravat, de l’artista tonenca Imma Parés i amb una escena de la pel·lícula, Into the Wild, dirigida per Sean Penn que pots trobar a la Biblioteca. Un film basat en l’obra homònima de Jon Krakauer Cap a terres salvatges que també pots emportar-te en préstec.

Us recordem també que podeu gaudir d’una selecció de lectures, contes,  pel·lícules, viatges, teatre popular i música nadalenca i d’un menú de Nadal amb Carles Gaig, al web de la Biblioteca Virtual.

I no oblidis que pots participar al concurs #NadalÉsMoltMés. Si contesteu correctament 5 de les 10 preguntes plantejades sobre curiositats de les activitats nadalenques, de la demarcació de Barcelona, podeu guanyar un vol en globus per a dues persones, per Montserrat.

Bones festes!