‘”Terra baixa'”, un clàssic actualitzat per la Fura dels Baus

La Fura dels Baus recupera una de les obres més conegudes d’Àngel Guimerà: Terra Baixa. Aquest drama és una de les obres més representades i traduïdes de la llengua catalana, i respon a les característiques bàsiques renaixentistes. L’argument tracta el tema de l’amor a través de la lluita constant entre dos móns: el caciquisme rural i la societat envilida pel progrés. Terra Baixa es va estrenar per primer cop a Madrid l’any 1896.

Des dels seus inicis l’any 1979, La Fura dels Baus segueix sent una de les companyies més innovadores en el món operístic. La companyia continua realitzant impactants macroespectacles reconeguts i sol·licitats a nivell internacional.

L’espectacle “Terra Baixa reload” investiga en l´interacció entre actors i actrius reals amb actors i actrius virtuals que aparèixen en les gravacions en brut de la pel.lícula Terra Baixa, dirigida per Isidre Ortiz i produïda per la Televisió de Catalunya i  Fausto produccions.

A la Biblioteca trobaràs:

Teatre / Àngel Guimerà. Barcelona: Edicions 62, 2002.
Terra Baixa / Àngel Guimerà. Barcelona: Barcanova, 2005.
Terra baixa : drama en tres actes  / Àngel Guimerà. Barcelona: Edicions 62, 2004.