Sóc com tu, tot i que encara no ho sàpigues, Osona amb la Salut Mental

Durant els mesos d’octubre i novembre, diverses entitats socials i culturals de la comarca participen en una sèrie d’actes per commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental, organitzats per la Fundació Centre Mèdic Psicopedagògic d’Osona, el Consorci Hospitalari de Vic (CHV), l’Associació de Familiars de Malalts Mentals d’Osona (AFMMO) i la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic – UCC).

La Biblioteca participa en aquest esdeveniment amb l’hora del conte que tindrà lloc el proper dijous 6 d’octubre a les 18h, amb La mOn mas i amb una exposició de llibres.

Suma’t a la sensibilització envers els problemes de salut mental. Unim esforços per generar consciència social, empatia i reduir l’estigma que limita els drets i les possibilitats reals de recuperació de les persones afectades.

És molt probable que un dia, un amic teu, un company de feina, un familiar o tu mateix, experimentis un problema de salut mental. I és per això, perquè tothom pot viure aquesta realitat, que enguany, el lema escollit és “Sóc com tu, tot i que encara no ho sàpigues”.