Serrat, 50 anys de cançons

Fins al 13 de setembre teniu l’oportunitat de visitar a Arts Santa Mònica (Barcelona) l’exposició dedicada al cantautor del Poble Sec, Joan Manuel Serrat. Una mostra que reconeix els cinquanta anys de poesia i cançons. A través de música, imatges, instruments, discos, literatura podem apropar-nos a la seva vida i la seva obra.

Tot va començar el 18 de febrer de 1965. Radioscope, un dels programes més populars de la ràdio catalana, es retransmetia en directe des de l’estudi Toresky de Ràdio Barcelona. Aquell matí Salvador Escamilla va presentar a un jove del Poble Sec que havia escrit algunes cançons en català. En cosa de poques setmanes un encara desconegut Joan Manuel Serrat va passar a gravar el seu primer disc, incorporar-se a Els Setzes Jutges i iniciar els seus primers concerts públics.

Arts Santa Mònica. Exposició, Serrat: 50 anys de cançons
Discografia i lletres de cançons de Joan Manuel Serrat a Viasona.

A la Biblioteca trobaràs

Joan Manuel Serrat: mi niñez …BMG, 2000
Joan Manuel Serrat: la paloma … BMG, 2000
Ara que tinc vint anys / Joan Manuel Serrat. BMG, 2000
Banda sonora d’un temps, d’un pais / Joan Manuel Serrat. BMG Ariola, 1996
Bienaventurados / Joan Manuel Serrat. BMG, 2000
Cada loco con su tema / Joan Manuel Serrat. BMG, 2000
Com ho fa el vent / Joan Manuel Serrat. BMG, 2000
Cuba le canta a Serrat: un tributo único de grandes artistas cubanos a Joan Manuel Serrat. DiscMedi, 2005
Dedicado a Antonio Machado, poeta / Joan Manuel Serrat. BMG, 2000
En tránsito / Joan Manuel Serrat. BMG, 2000
Liliana. Història de Babar. Viatge a la lluna / narrador: Joan Manuel Serrat; Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya; director: Salvador Brotons. Auvidis Ibérica, 1997
Mediterráneo / Joan Manuel Serrat. Serdisco, 1971
Mô / Joan Manuel Serrat. Sony BMG, 2006
Serrat: algo personal / Joan Manuel Serrat. Temas de hoy, 2008
Sombras de la China / Joan Manuel Serrat. BMG, 1998

Consulta tot el fons que pots trobar a la Biblioteca de Tona.