ActualitatNotícies

Roger Margarit tancarà el II Cicle musical de la Biblioteca

El 7 de juliol a les 20.30h Roger Margarit serà l’encarregat de posar fi als capvespres musicals de la Biblioteca.

Roger Margarit, format a l’escola Taller de Músics de Barcelona, ha fet del seu segon enregistrament, El Secret del bàrman, un disc catàrtic.  Breu i intens, amb els seus temes ens parla de la pèrdua, la soledat, la creació artística o la por de fer-se gran. Per a fer-ho, es serveix de les imatges inspirades en els quadres de la seva mare, morta prematurament, l’artista plàstica Pepa de Haro, i de curiosos personatges com ara la venedora de contes, l’home de negre, o l’amo del sidecar.

No perdis la oportunitat d’assistir a aquest viatge musical envoltat de pop, jazz i cançó d’autor. Un concert acústic amb Roger Margarit a la veu principal, piano elèctric, guitarra acústica, guitarra clàssica; Albert Doménech a la bateria jazz i veus i Jan Marsal al contrabaix i veus.

Us deixem amb el video, Ves per on, del seu disc, El Secret del bàrman.