Premis i concursos

Presenta’t al sisè Premi de Recerca en l’àmbit de la informació i la documentació i guanya 700€

Fins al 15 de maig de 2018 tens temps per a presentar el teu treball de recerca de batxillerat al VI Premi Recerca en l’àmbit de la Informació i Documentació, 700€ t’esperen.

S’adreça als estudiants de batxillerat i cicles formatius dels centres d’ensenyament de Catalunya. Els treballs poden tractar sobre el món del llibre, de les biblioteques i dels arxius, els sistemes d’informació i documentació, els arxius d’imatges i sonors, els hàbits i les pràctiques lectores, la informació i els dispositius mòbils, les xarxes socials, etc.

El Premi està convocat conjuntament per la Facultat de BiD (UB) i el Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya.

Hauràs de fer-lo arribar a la  la Secretaria de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona (Melcior de Palau, 140. 08014 Barcelona).

Consulta les bases.