Presentació del film Alonso, de Kim Blancafort i Jordi Codina

El 18 de novembre a les 20.30h tindrà lloc a la Biblioteca la presentació del film Alonso, una recreació feta a partir del Quixot de Cervantes, en commemoració del 400 aniversari de la publicació de la segona part del Quixot (2015) i de l’any Cervantes (2016). Una òpera prima que comptarà amb els seus realitzadors, Kim Blancafort i Jordi Codina, i els actors Pere Parés i Enric Cortiella.

Recorda que les preestrenes seran el 26 de novembre a les 21:30h i el 27 a les 19:00h a la Sala Cultural El Teatre de Sant Miquel de Balenyà.

A la Biblioteca trobaràs

Més de 1500 pel·lícules de directors de tot el món. Cinema europeu, asiàtic, llatinoamericà, africà…