Preparant les PAU o els exàmens finals? Vine a la Biblioteca a les tardes i al Punt Jove a les nits

Si estàs d’exàmens i necessites concentració i silenci vine a la Biblioteca. Les tardes del 3 al 7 de juny ens esforçarem per aconseguir que la Biblioteca s’assembli més a un convent de monjos benedictins que a una aula d’escola.

Des de la Biblitoeca sempre hem considerat el silenci (o en el seu defecte, el menor soroll possible) com una cosa a cuidar, que ens diferencia de moltes altres biblioteques. En aquesta època d’examens i nervis, pots comptar amb nosaltres. Trobaràs també màquina de cafè, wi-fi i dues taules a l’exterior.

Durant les nits et convidem a visitar el Punt Jove. Obriran les portes del 3 al 7 de juny de 21:30h a les 00:30h. Serà un espai únicament obert per a joves estudiants de Batxillerat. El Punt Jove com la Biblioteca disposa també de wi-fi i ordinadors.

I per a quan acabis els examens, i abans d’endinsar-te al món universitari o a un grau superior, et recomanem un petit manual que es llegeix amb facilitat i que conté consells i propostes interessants d’un monjo benedictí alemany, Anselm Grün, El Arte de la justa medida

El mateix autor diu: “M’agradaria mostrar en aquest llibre, seguint-me de la Regla de Sant Benet i de la tradició espiritual dels monjos antics, alguns aspectes de com podem tornar avui a viure mesuradament amb nosaltres mateixos, amb els altres i amb la naturalesa”.