Premi de microrelats Picasso en Lletra

El Museu Picasso i el projecte LletrA (UOC) us conviden a participar en el III Premi de microrelats “Picasso en lletra”. El 25 de maig és la data límit per a fer-ho. Els microrelats són narracions breus i per aquesta convocatòria, no podran ocupar més de 1.500 caràcters, espais inclosos. Temàticament s’han d’inspirar en algun dels quadres del fons del Museu Picasso de Barcelona i escollits pels organitzadors: El retrat de la tia Pepa, 1896; Barraca de fira, 1900; Banquita Suárez, 1917 i Las Meninas (Infanta Margarita María), 1957.

Els premis en cada una de les quatre modalitats establertes es lliuraran el mes de juny en un acte on hi participaran els membres del jurat i totes les persones que  s’hagin presentat al concurs i vulguin llegir el seu treball públicament. Els microrelats es publicaran digitalment als webs del Museu Picasso i la UOC i, si el jurat ho recomana, en altres suports.

En aquesta edició, el jurat està format  per Mercè Ibarz, crítica d’art i escriptora; Eva Piquer, periodista i escriptora; Màrius Serra, crític literari i escriptor;  Llorenç Valverde, vicerector de la Universitat Oberta de Catalunya; i Bernardo Laniado-Romero, director del Museu Picasso