Percussions, jazz i un munt de núvols per a Lletra Menuda

La petitamalumaluga actuarà avui per aquelles persones inscrites al projecte Lletra Menuda. Conte amb percussions per a infants de 6 mesos a 3 anys. Esperem que gaudiu amb l’espectacle de dansa i música per als més petits.

La Petita Malumaluga és un col.lectiu de músics i ballarins que proposen espectacles de dansa i música en directe. Nascut a Estats Units, amb un peu a Londres i seu a Barcelona, es nodreix de les diferents disciplines artístiques de les que provenen els seus integrants per oferir propostes dirigides al públic familiar i especialment al més petit. Han treballat en alguns dels teatres de més prestigi internacional: Barbican (Regne Unit), Karl Marx (Cuba), Sadlers Wells (Regne Unit), Teatre del Liceu (Barcelona), Mercat de les Flors,…; amb grups i companyies de renom: Hofesh Shechter, Theater O, Estopa, Pepe Hevia, Modern Romance (Shrek), Buissonière… i amb El Petit Liceu i Nats Nens.