Participa al XX Concurs Internacional de ‘”Videominuto'” i guanya 700€

El 25 de març a les 18.00 hores finalitza el termini per a la presentació dels videominuts que participaran en la vintena edició del “Certamen Internacional Videominuto” promogut pel Vicerectorat de Cultura i Projecció Social de la Universitat de Saragossa.

Podeu participar en el certamen totes aquelles que ho desitgeu, sigui individualment o en grup, sempre que les obres tinguin la durada màxima d’1 minut (60 segons) incloent els títols de crèdit. Podeu enviar un màxim de 3 vidoeminuts per participant, a través d’aquest formulari d’inscripció.

Un jurat format per personalitats del món de la cultura i el cinema seleccionarà un màxim de 25 treballs que passaran a la fase final.

Atreveix-te i dóna vida en imatges, sons i paraules, a la teva història. 700€ estan en joc.

Consulta les bases del Certamen Internacional Videominuto.