Parlem amb l’actor Òscar Intente de Shakespeare, d’Othello i del Teatre

El passat divendres 1 de Març vam realitzar una trobada a la Biblioteca de Tona amb Òscar Intente, l’actor que dóna vida a Othello en l’adaptació que ha dirigit Oriol Tarrassón de la tragèdia de William Shakespeare.

Un encontre familiar, intergeneracional, a on vam contrastar amb l’intèrpret aspectes de l’adaptació que ha dut a terme la companyia Les Antonietes, tot reflexionant sobre els grans temes universals que ens planteja l’obra: la gelosia, la manipulació, el racisme, la maldat…

Prèviament, un grup d’alumnes de l’Institut de Tona havia llegit l’obra que vam comentar en una tertúlia literària organitzada de forma conjunta. Va ser una sessió molt suggestiva i trepidant a on molts de nosaltres vam sucumbir a la genialitat de l’autor. Un dia després, vam citar-nos a la Biblioteca per a la trobada amb l’Òscar, al que veuríem una estona més tard sobre l’escenari de La Canal junt amb Annabel Castan i Arnau Puig, en els papers de Desdèmona i Iago, respectivament.

Després de la dramatúrgia, l’Òscar va tenir el detall d’anar-nos a trobar per a fer un canvi d’impressions. Així doncs, resta agrair a la companyia Les Antonietes la seva proximitat, i a Teatrets d’Osona i a l’Institut de Tona tots els esforços realitzats per a tirar endavant la iniciativa. Però, sobretot, agrair-vos a vosaltres, públic lector, la participació en les tertúlies i l’assistència al teatre.

Et convidem a veure’n les fotografies.