Obertes les inscripcions per a l’activitat Elixirs emocionals

El proper dissabte 17 de maig a les 11h tindrà lloc una nova activitat dels Laboratoris familiars, adreçada a infants de 6 a 11 anys acompanyats d’algun adult. Les places són limitades. Per a participar cal inscriure’s a la Biblioteca.

En aquesta ocasió la bibliotecària independent, especialitzada en promoció de la lectura i biblioteques escolars, Marta Roig, serà la persona que donarà vida a Elixirs emocionals, tal i com ella mateixa explica «Hi ha vegades que ningú ens fa cas, dies que ens llevem amb ganes d’abraçades i petons, setmanes que caminem preocupats, moments en els que voldríem desaparèixer sota terra i tornar-nos invisibles, estacions que ens fan posar de bon humor… ! Però què ens cal per fer passar la tristesa, la por o el mal geni? I per fer tornar l’alegria, l’amor o la paciència?»
En aquest laboratori identificarem emocions, les buscarem en els llibres i elaborarem elixirs que ens ajudin a expressar allò que ens fa sentir bé i ens facin més forts davant d’allò que no ens agrada.

Més informació sobre l’activitat Elixirs emocionals de Marta Roig.