Mira, dibuixa i escriu, obertes les inscripcions al primer col·loqui-taller sobre art

Des d’avui i fins al 18 d’octubre et pots inscriure a l’activitat artística Mirar i dibuixar i Mirar i escriure que desenvoluparà a la Biblioteca, l’artista i professora, Imma Parés. Dues sessions adreçades a públic adult, de dues hores de durada, per a apropar-nos a l’art i a la auto-expressió, des d’una vessant teòrica i pràctica.

Reserva’t els dies 19 i 26 d’octubre de 18.30 h a 20.30 h, i no deixis escapar una oportunitat per a cultivar la mirada i desenvolupar la creativitat. Les places són limitades.

A la sessió Mirar i dibuixar observarem dibuixos de diferents èpoques i estils i pensarem en aquesta disciplina com a eina d’expressió. Mirarem amb deteniment i dibuixarem formes naturals.

A la sessió Mirar i escriure ens endinsarem en obres pictòriques, èpoques i autors. Una pintura escollida serà el leitmotiv d’un relat breu, que compartirem en veu alta al final de la sessió.

Sobre Imma Parés

Imma Parés és artista plàstica i docent. Els seus treballs basculen entre el dibuix, la pintura i el gravat. Imma Parés és mestra, diplomada per la UVic. Ha estudiat Pintura a l’Escola de Dibuix de Vic i es va graduar en Arts Aplicades i Oficis Artístics amb l’especialitat de Pintura a l’Escola d’Art de Vic. Màster en Art, Literatura i Cultura Contemporànies per la Universitat Oberta de Catalunya, exerceix actualment com a docent de pintura.

Instagram d’Imma Parés
Bloc de l’artista i docent Imma Parés