Miquel Martí i Pol, deu anys d’absència

Dins de les activitats programades al llarg d’aquest any 2013, en motiu del desè aniversari de la mort del poeta del poble, podeu visitar fins al 28 de juny l’exposició Espai MMP: Miquel Martí i Pol en altres llengües a la Biblioteca de Roda.

El dijous 20 de juny a les 19:30h a la sala polivalent de la Biblioteca de Roda podreu assistir a una Lectura de poemes de Miquel Martí i Pol en diferents llengües. Usuaris de la biblioteca de diferents nacionalitats diran Miquel Martí i Pol en les llengües a les que ha estat traduïda la seva obra.

Aprofitem per a recordar que l’Ajuntament de Roda de Ter, la Fundació i l’Associació Miquel Martí i Pol han impulsat la creació d’ una pàgina web www.miquelmartiipol.cat dedicada al poeta.

Miquel Martí i Pol a l’AELC.
Miquel Martí i Pol a LletrA
Miquel Marti i Pol a Endrets. Geografia literària dels Països Catalans.

A la Biblioteca trobaràs

Miquel Martí i Pol