Llibres lliures a la Biblioteca

Si vols novel·les, guies de viatge, còmics, llibres d’art, de psicologia, de cuina, vine. Si tens llibres que ja no llegeixes i vols donar-los una segona vida, ara tens un espai on deixar-los. Apropa’t a la Biblioteca, agafa o deixa, tu decideixes. Si abans oferíem aquest servei en format intercanvi de llibres i de forma trimestral, ara ho fem de forma permanentment i en mode lliure. Això, a partir del 20 d’abril amb l’inici de la setmana cultural de Tona.

Inspirats en l’Associació Llibres Lliures de Catalunya, la Biblioteca aprofita la commemoració dels seus 25 anys per a iniciar un nou servei. Als ampits de les finestres, situats al porxo de la Biblioteca, durant els horaris d’obertura, trobareu llibres que han vingut a la Biblioteca i que per diferents motius, no han passat a formar part del nostre fons. Volem donar una nova vida als llibres, independentment de a qui vagin adreçats els seus continguts.

De la mateixa manera que la llibreria Llibres lliures de Barcelona, posarem una etiqueta que diu “Llibre lliure, ni es compra ni es ven”. El que vol dir que ni nosaltres, ni tu, ni cap altra persona pot fer negoci amb ell, ha sortit del circuit de venta i és lliure.

A través de Facebook i Twitter podràs veure alguns dels exemplars que formen part de Llibres Lliures.

La il·lustració pertany al poeta Joan Brossa, al cartell que va realitzar el 1994 ‘Llibres/Lliures’ amb motiu de la celebració de les 43 edició de la Fira del Llibre d’Ocasió Antic i Modern.

A la Biblioteca trobaràs

Joan Brossa, poesía tipográfica / selección de Jaume Maymó. Ajuntament de Barcelona, 2004
La Clau a la boca: 1996 / Joan Brossa. Barcanova, 1997
Poemes visuals / Joan Brossa. Edicions 62, 2001