Llibres gratuïts, en format digital i legals

No et perdis aquesta selecció de llocs web on trobaràs llibres en format digital, gratuïts i completament legals. Des de Ebiblio, el portal digital de les biblioteques, on només es requereix disposar de carnet d’alguna biblioteca de Catalunya per a fer-ne ús, a plataformes com la de la Biblioteca Nacional d’Espanya BNE.

Per descomptat, ens tens a nosaltres i el format físic i presencial. Des de la Biblioteca us apropem la cultura en multitud de vessants, des de Llibres lliures, al préstec, del que avui pots seguir gaudint, sense cita prèvia.

Capbussa’t en la cultura digital o visita’ns, estarem encantades d’atendre les vostres peticions.