Llegenda de bèsties i valents, primera hora del conte de l’any

El proper dimecres 29 de gener a les 18h a la Biblioteca, tindrà lloc la primera hora del conte programada per al 2014. Comptarem amb Marta Esmarats que ens explicarà el conte Llegendes de bèsties i valents.

Sobre Marta Esmarats

Actriu, rondallaire i mestra de teatremarta
Llicenciada en Art Dramàtic i Postgrau de pedagogia teatral per l’Institut del Teatre. Diplomada en Magisteri per la Universitat de Vic. Formació complementària en Comèdia de l’art amb diferents mestres com ara Antonio Fava i en altres tipus de màscares, en dansa teatre amb Marta Carrasco, Eva Karzac, clown amb Jango Edwards, Simon Edwards entre d’altres.

Des de fa més de 10 anys treballa com a narradora de contes en biblioteques, centres cívics, escoles i altres espais. Paral·lelament treballa com actriu en diferents muntatges, fundadora de la companyia momamateatre amb espectacles destinats al públic familiar. Com a mestra de teatre ha creat i treballat en projecte de teatre per escoles d’infantil i primària, per la Diputació de Barcelona i a l’Institut del teatre de Vic. Ha realitzat formació de mestres en l’àmbit de la narració oral i teatral a l’escola Rosa Maria Sensat, a la Universitat de Vic, a la UPC de Terrassa i a l’associació de mestres del Vallès Oriental i Occidental entre d’altres.