Les imatges d’un cicle Al Pati, passat per aigua, però meravellós

La 6a edició del cicle musical Al Pati no ha pogut oferir cap actuació al pati de la Biblioteca, el seu lloc emblemàtic, però gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament i al tècnic de cultura, Xevi Mingo, la música ha pogut sonar a altres espais, com la Sala Canal amb els concerts de Guillem Plana i Anna Colom, i al nou centre cultural Muriel Casals, que va obrir les portes per primera vegada a la ciutadania, amb el concert de Ferran Palau.

Avui us deixem amb les imatges de les actuacions. La música s’ha de sentir i escoltar, les fotografies no poden transmetre tot allò que vam sentir en el directe, per això us encoratgem a totes aquelles que us ho vau perdre que us apropeu a escoltar-los per altres vies.

Agraïm a tot el públic que ens va acompanyar en aquesta 6a edició i als artistes que es van sumar a una nova aposta per apropar la música a Tona.

Guillem Plana / Projecte Astrolabi

Anna Colom / Cayana