La Poesia Visual arriba a la Biblioteca en forma d’exposició i de taller interactiu

Quan entris a la Biblioteca mira a la teva esquerra i detura’t. Et trobaràs amb una exposició dedicada a la Poesia Visual. Hem seleccionat alguns llibres per apropar-te a una creació poètica que se situa en terreny fronterer, entre la pintura, la fotografia, el disseny, l’escriptura, la música… Paraula i icona, elements verbals i gràfics, que a vegades caminen junts, d’altres separats, però sempre ens parlen, ens interroguen, ens expliquen.

Al centre de l’exposició, trobaràs el llibre Poemes visuals (Edicions 62, 2001), d’un dels principals exponents d’aquest art creatiu, Joan Brossa. De qui també podràs llegir a la Biblioteca aquests llibres.

I parlant de Joan Brossa et convidem a participar, prèvia inscripció, al taller que tindrà lloc el 27 desembre a les 16.30 h. Una activitat adreçada a famílies i infants de 7 a 12 anys, que ens portarà a experimentar i a conèixer la figura de l’artista barceloní, des d’un vessant interactiva, amb tauletes, so…