La nostra primera experiència en els laboratoris de lectura

El dijous 5 i 12 de febrer la Biblioteca va portar a terme els seus primers laboratoris. Un experiment amb llibres per a promocionar la lectura en família, a través de l’explicació de contes, l’estona de lectura compartida i la incorporació de la creativitat amb elements plàstics.

En aquesta primer laboratori familiar ens hem centrat en la porqueta Olivia, la protagonista de les històries de Ian Falconer. A través d’ella els participants s’han convertit en dissenyadors de moda. A la Biblioteca trobareu fins al 26 de febrer l’exposició dels preciosos vestits creats pels participants. Una indumentària que aviat formarà part del fons d’armari d’Olivia, que li permetrà fer front als seus compromisos socials.

Podeu veure als figurinistes i el seu procés de creació en imatges.