La mare modista, Hora del conte virtual, amb Marta Esmarats

La Biblioteca Joan Triadú de Vic inicia un cicle d’activitats infantils de forma virtual. Des de la Biblioteca de Tona us convidem a participar i veure les històries que han preparat nombrosos rondallaires i que compartiran al canal de youtube de la Biblioteca Joan Triadú.

L’estrena anirà a càrrec de la tonenca, Marta Esmarats de Cacauet Teatre. Teatre d’ombres amb una història basada en un conte popular jueu, «La mare modista, el regal que mai s’acaba». Un tros de tela com a acte d’amor i de sostenibilitat.

Recorda, el dilluns 8 de febrer a les 18h al canal de youtube de la Biblioteca Joan Triadú. I si no pots assistir, no et preocupis, el podràs veure quan tu decideixis.