La ironia en forma de cançó de Quim Vila tancarà el I Cicle musical de la Biblioteca

El divendres 10 juliol, en aquesta ocasió a les 20h, Quim Vila presentarà Algun altre suggeriment resolutiu i coherent que no sigui un estat independent? Reloaded!

El músic-showman de moià clourà el I Cicle musical de la Biblioteca, Al Pati, amb un espectacle humorístic de cançó plena d’ironia i unes lletres que farceixen un discurs àcid i crític. Després d’uns quants discos i tres espectacles Quan l’alegria és a la sala, la tristesa puja l’escala, Quina merda… tot!, Quina puta merda…tot!!!, Quim Vila presenta una nova proposta humorística, construïda a base d’speechs irònics i de temes de Cançons d’intents d’un país 1 i Cançons d’intents d’un país 2 (en gravació), inspirat en el procés independentista català i en declaracions de polítics de l’unionisme més cavernícola.

Per a saber més