La Biblioteca obre les seves portes amb serveis limitats

A partir de dimarts 2 de juny la biblioteca obre les seves portes, malauradament encara amb serveis limitats.

A partir del 2 juny ens trobareu totes les tardes de dilluns a divendres de 16:00h a 19:30h, i els dimecres al matí de 10h a 13h. Tot i així, pots seguir utilitzant el formulari de cita prèvia per a assegurar la teva visita, degut a que l’aforament serà limitat. Et recordem que caldrà portar mascareta i s’hauran de garantir la separació de 2 metres de distància entre persones.

Podràs agafar documents en préstec i retornar-los, però no podràs accedir directament a la col·lecció, els llibres/documents te’ls buscarem nosaltres.

Podràs utilitzar els ordinadors d’ús públic, posteriorment els netejarem així com les taules i cadires que s’hagin utilitzat. Caldrà però que utilitzis el gel hidroalcohòlic i com a recomanació que utilitzis els guants per a fer-lo servir. Per a una millor gestió, et recomanem que si vols fer ús d’aquest servei demanis cita prèvia, per tal de garantir la neteja del terminal de consulta.