La Biblioteca escenari secret de Teatrets d’Osona

La Biblioteca va ser el centre escollit per Teatrets d’Osona, per a portar a terme el seu Escenari Secret. Una sorpresa cultural dirigida als seus espectadors més fidels, per agrair-los la confiança dipositada en la seva programació cultural, i per deixar constància, que sense ells, sense el públic, els teatrets no existirien. Un regal en forma de píndoles de microteatre i música.

Diferents espais de la Biblioteca van acollir les propostes Duel (dramatúrgia i direcció de Juanjo Marín, amb la interpretació de David Anguera i Jordi Font), La solitud de l’Ú (dramatúrgia de Sergi Belbel, direcció d’Israel Solà, interpretació d’Alejandro Bordanove i Concha Milla) i la música de Isabel Vinardell & Isabelle Laudenbach.

Us deixem amb el recull fotogràfic de l’escenari secret.

Teatrets d’Osona és una proposta escènica professional que prima la qualitat de les arts en viu i la proximitat, apropant als territoris la possibilitat de gaudir de la creació i la producció del nostre país.

Escenari secret és una proposta de l’ODA (Oficina de Difusió Artística), l’àrea de cultura de la Diputació de Barcelona.