La Biblioteca amb l’Escola Vedruna i la lectura

Durant dos dies, els alumnes de segon, de cicle inicial de l’Escola Vedruna, han visitat la Biblioteca per a presentar davant de familiars, els llibres que han escrit. Una manera de fomentar el gust per la lectura i la creació des de l’aula d’anglès.

La Biblioteca a banda de rebre les presentacions dels alumnes i al entusiasta públic, també acollirà l’exposició dels llibres creats. Del 28 de març al 2 d’abril, al vestíbul de la Biblioteca, tindreu una oportunitat d’apropar-vos al món dels nostres infants, a través de la seva escriptura.

Us recordem que a la Biblioteca podeu trobar un ampli ventall de llibres d’anglès adreçat al públic infantil com: Sound Bugs: curso de inglés infantil, El Meu primer diccionari d’anglès, Endreça la teva masia: un llibre de paraules en català i anglès amb sorpreses a cada pàgina, Oxford word magic: teaches 1500 English words the fun way, through pictures, sound and games, Geronimo Stilton: English!, Dancing English.