La Biblioteca amb la Setmana Bio

Publicado el

Ens sumem a la Setmana Bio per l’alimentació ecològica i la seva promoció, que es duu a terme del 16 al 24 d’octubre. A la Biblioteca trobareu una mostra documental sobre alimentació ecològica i sostenible i sobre els factors implicats en el cicle alimentari, perquè hi ha una estreta relació entre el que mengem i aspectes com la crisi climàtica, el desenvolupament econòmic local, la cultura, la política, els drets socials i la salut.

Menjar és una necessitat i també un plaer, però la manera com ens alimentem, i les decisions que prenem en adquirir-lo té unes implicacions que van més enllà de la salut. El model alimentari actual, per exemple, és responsable d’entre el 21% i el 37% de les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle.

Apropa’t a llibres que et faran reflexionar sobre què menges i les seves conseqüències, i llibres que t’ajudaran a tenir cura de tu i dels teus, a través d’una alimentació saludable, saborosa, en equilibri nutricional i amb respecte cap al teu cos, el teu entorn i cap al planeta.

El bodegó que il·lustra aquesta notícia, pertany al pintor naturalista, Caravaggio. Un dels màxims exponents de la pintura barroca.