La Biblioteca amb la 3a Setmana de la gent gran de Tona

Durant una setmana, del 11 al 17 de juny, l’Agrupació de Jubilats i Pensionistes de Tona, ha organitzat una sèrie d’actes dedicats a la gent gran. La iniciativa “3a setmana de la gent gran” ha comptat amb la col·laboració de la Biblioteca en la seva programació. El dijous 14 de juny, abans de la xocolatada popular i del concert ofert pels alumnes de l’Escola Municipal de Música de Tona,  la directora de la Biblioteca Mar Cuxart i la responsable de la sala infantil, Imma Homs, van pujar a l’escenari per explicar els contes: L’Oncle llop adaptació de Xosé Ballesteros a partir del conte popular, La Señorita Emilia de Barbara Cooney i El Meu avi és un campió de Carl Norac, a una vuitentena de persones de diverses generacions.