La Biblioteca a la roda de premsa organitzada per la Institució de les Lletres Catalanes a Osona

El dimecres la Biblioteca va estar present a la roda de premsa que es va realitzar a la Biblioteca Joan Triadú de Vic per presentar les aportacions poètiques d’Osona, en la commemoració del Dia Mundial de la Poesia.

La Institució de les Lletres Catalanes fa deu anys que promociona la diada als territoris de parla catalana.

Des de la Biblioteca us convidem a acompanyar-nos:

17 març 19.30h.
_ Espectacle poètic, Viatges.
Alumnes de 5è de les escoles de Tona reciten poemes davant de pares i familiars. Poemes de Miquel Martí i Pol, Joan Brossa, Pere Quart, Kavafis, Alguer Miquel, Adriana Ferran, entre d’altres.
Organitza: Biblioteca Caterina Figueras amb el suport de l’Ajuntament de Tona.
Lloc: Sala La Canal

21 de març 16h
_ La Biblioteca i el grup poètic Brots de Poesia llegirà poemes a la gent gran.
Lectura de poemes de Sònia Moll Gamboa, Miquel Martí i Pol, Joan Vinyoli, Salvador Espriu…
Organitza: Biblioteca Caterina Figueras
Lloc: Residència Prat.

El 24 de març a les 20h
_ Ciutadans de Tona provinents de diferents indrets del món llegiran en la seva llengua un poema de la poetessa mallorquina Antònia Vicens.
La sonoritat de diferents llengües anirà acompanyada de la música dels alumnes de l’aula de flauta travessera i violí de l’Escola de Música de Tona.
Organitza: Biblioteca Caterina Figueras
Lloc: Biblioteca Caterina Figueras