Jazz i teatre amb Tot és blanc, Adrià Plana a la Biblioteca

El dimecres 8 de juliol a les 20.30h, al pati de la Biblioteca, podreu gaudir de la proposta Tot és blanc, que ens presenta el tonenc, Adrià Plana Gallego, un dels músics més prometedors de l’escena jazzística catalana. Una mixtura de jazz i teatre que ens endinsarà en la última expedició polar del llegendari Sir. Ernest Shackleton l’any 1914. Ell i els seus homes pretenien ser els primers a travessar a peu el continent Antàrtic però després d’obrir-se camí per un mar glaçat, el vaixell en què viatjaven, l’Endurance, va quedar atrapat al gel i la tripulació es va veure abandonada a la seva sort. Tot és Blanc invoca la presència a dalt de l’escenari del mateix Shackleton, que entra en diàleg amb la música i el cant per explicar aquesta aventura de supervivència contra la força dels elements als mars del sud.

“Quan la sang té gust de gel,
quan la fam és pols de neu,
quan confons el fred i el vent,
quan de nit sentim cridar les veus del sud,
tot és blanc.”

Facebook d’Adrià Plana Gallego
Youtube d’Adrià Plana Gallego. Escolta i mira Les Cançons de la Surgència.

A la Biblioteca trobaràs

Jazzmaica / The Gramophone Allstars Big Band. Bankrobber, 2014