Intrèpides, contes virtuals sobre dones sorprenents, per a tu, de la mà de Mon Mas

El  8 de març, a les 18h, la Biblioteca Joan Triadú de Vic ens convida al directe del conte, «Intrèpides» a càrrec de Mon Mas. Una activitat virtual a la qual pots assistir sense necessitat d’inscriure’t. El conte estarà disponible durant una setmana, fins al 13 de març, al canal de youtube de la Biblioteca Joan Triadú.

Suma’t al viatge que la rondallaire MON MAS dedica a totes les nenes, noies i dones en un dia com avui, 8 de març, Dia Internacional de les Dones.

Viu les històries de dones exploradores que van decidir descobrir nous horitzons. Vides de conte, sorprenents i transgressores. Vides valentes, d’aventureres intrèpides, de dones que no va tenir por de saltar-se les normes.