Insatgramer, què t’emociona de les biblioteques?

Si ets instagramer i t’agraden els llibres, la música, el cinema, els còmics, els contes… i sols passar estones a la Biblioteca, fes-te seguidor del perfil bibliotequesxbm a Instagram, puja una fotografia o un vídeo d’aquest moment especial i comparteix-lo amb el hasthag #emociobiblioteca, afegint el nom de la Biblioteca amb la que participes, si ho fas a través nostre, escriu Biblioteca Caterina Figueras. Si arribes al cor del jurat podràs guanyar una tauleta tàctil.

Els no instagramers també podeu participar mitjançant un correu electrònic, especificant el nom de la Biblioteca amb la que participes.

Pots enviar fotografies i vídeos al concurs Què t’emociona de les biblioteques? de l’1 al 31 d’octubre.