Exposició de l’obra fotogràfica de Juan Rulfo

Sota el títol Només són imatges. 25 fotografies de Juan Rulfo , Fnac Espanya en col·laboració amb la Fundació Juan Rulfo i l’Editorial RM, exposarà durant l’any 2011 una mostra d’imatges realitzades pel cèlebre escriptor mexicà. La mostra commemora els 25 anys de la seva defunció.

La selecció de les obres tant del llibre com de l’exposició ha estat realitzada per dos experts en fotografia, l’anglès Andrew Dempsey i l’italià Daniele De Luigi, els qui han tingut accés a la totalitat del patrimoni fotogràfic de l’autor de Pedro Páramo.

Les imatges seleccionades ofereixen una mostra representativa de l’extensa producció de l’autor mexicà, que va realitzar fonamentalment preses d’arquitectura (disciplina de la qual va ser bon coneixedor) i que es va interessar també pel paisatge, els grups ètnics de Mèxic, la vida (i la mort) als petits pobles i el retrat.

Per a saber més

Pàgina de Juan Rulfo a Clubcultura.
Lectura del conte Diles que no me maten, a càrrec de Juan Rulfo.

A la Biblioteca trobaràs

Rulfo, Juan. Pedro Páramo. Madrid: Debate, 2001.

Entrevista realitzada a Juan Rulfo al programa A Fondo de RTVE.