Ens deixa el mestre de la novel·la negra, Henning Mankell

Un libro no puede cambiar el mundo, pero el mundo no se puede cambiar sin cultura.

Un càncer ha posat fi a la vida d’un dels grans escriptors de la novel·la negra contemporània, Henning Mankell. A la Biblioteca disposarem ben aviat del seu darrer llibre Arenes movedisses, on a través dels seus records, recull la seva lluita contra el càncer i aborda molts altres aspectes, com les seves estades a Àfrica, i reflexions sobre la desigualtat, el medi ambient o la capacitat d’elecció de les persones.

Henning Mankell (Estocolm, 1948) és conegut per la seva sèrie de novel·les policíaques protagonitzades per Kurt Wallander, traduïdes a trenta-set idiomes, aclamades pel públic, mereixedores de nombrosos guardons i adaptades al cinema i la televisió.

Henning Mankell (El País)
Entrevista a Henning Mankell (ABC). Moriré de esta enfermedad

A la Biblioteca trobaràs