Els petits es fan grans, el lliurament dels diplomes de Lletra Menuda

El 29 de novembre a les 17.30 h petits i grans esteu convidats a assistir al lliurament dels diplomes de Lletra Menuda, que es realitzarà a la Biblioteca. Els infants que compleixen tres anys es graduen d’aquest projecte a tres veus (Escola Bressol Pa amb Xocolata, CAP Tona i Biblioteca) que s’esforça per a que les famílies comparteixin la lectura amb els seus fills, reforçant així la comunicació afectiva, l’estímul de la imaginació i el plaer de l’escolta.

L’acte de comiat als infants que al 2019 han fet els 3 anys comptarà per segona vegada, amb la implicació i col·laboració de l’Escola de Música de Tona. Els professors de la EMTona, Mar Cañellas i Marcel·lí Druguet, seran els artífexs d’aquesta festa. Un conte tradicional serà el fil conductor de la darrera activitat de Lletra Menuda del 2019, que s’acompanyarà de narració, cant, música en directe i per descomptat, de la participació de petits i grans.

L’acte, degut a la indisponibilitat d’espais al municipi en aquestes dates, tindrà lloc a la Biblioteca. És per això que durant el període que duri l’activitat, recomanem als estudiants i als usuaris habituals, que ho tinguin en compte. I a les famílies participants, paciència i col·laboració.