El IV cicle musical Al Pati a través de la fotografia

Ja fa uns dies que la música va vestir les nits d’un incipient estiu. Piano, guitarra, charango i veus, van acaronar els llibres i el pati de la Biblioteca. Al lloc on un temps ençà jugaven els infants, van ballar ànimes al son del fado, el folk, el pop mestís, les músiques del món, el flamenc. Tres joves propostes sobrades de talent, que van aconseguir que aquesta IV edició de Al Pati es consolidés amb una mitjana d’assistència de 70 persones per concert.

Us deixem amb les imatges dels tres artistes d’aquesta edició.

Fotografies del cantant de la Garriga, Frans Cuspinera, acompanyat al piano de Maria Poyatos.

Fotografies del cantautor barceloní, Ernest Bombí.

Fotografies dels cantautors, intèrprets i compositors, Emilia & Pablo.

Des de la Biblioteca volem agrair a tots els assistents la vostra companyia, que vinguéssiu a escoltar propostes per a molts desconegudes. A l’Oriol, el tècnic de so, per la seva feina, reconeguda per tots els músics, i evidentment als artistes per commoure’ns amb el que fan, per les seves lletres, per la seva música, la seva passió.

Si arribem a una V edició de Al Pati esperem retrobar-vos a tots. Us oferim la possibilitat d’afegir el vostre correu a través d’aquest formulari, per a ser els primers en tenir notícies de Al Pati.