El darrer Club de lectura de la temporada

El passat 18 de juny va tenir lloca a la Biblioteca el darrer Club de lectura del curs, dedicat a la novel·la El Jersei de l’escriptora Blanca Busquets. Després de contextualitzar l’obra i de l’intercanvi d’opinions entre els participants es van comentar algunes de les novetats que s’incorporaran a la propera edició d’aquesta activitat.

Entre elles cal destacar un nou espai, el Club de lectura virtual, que amplia la possibilitat de comentar aspectes d’un determinat llibre. La confirmació de la visita de Jaume Cabré per a parlar sobre la seva darrera novel·la Jo confesso i l’anunci del primer Club de lectura de l’any dedicat a la Salut mental i realitzat conjuntament per totes les biblioteques d’Osona. Aquest club es dedicarà a la novel·la Los renglones torcidos de Dios de Luca de Tena i es realitzarà a la Biblioteca Antoni Pladevall de Taradell el dimarts 2 d’octubre a les 19.30h. La manera d’aconseguir exemplars es podrà realitzar com fins ara, sol·licitant el llibre a la Biblioteca, però a diferència d’altres edicions caldrà abonar 1.20€ pel transport del document.