El Carnestoltes arriba a la Biblioteca, uns dies abans que el porti el calendari lunar

Des del dilluns 8 i fins dissabte 13 de febrer, la disbauxa, la sàtira i la gresca que tant representa al Carnestoltes, arriba a la Biblioteca en forma de llibres, ambientació, disfresses i màscares.

T’animem que vinguis a la Biblioteca d’una manera diferent de la que estàs acostumada. Dilluns amb pijama o alguna cosa al cap. Dimarts pijama o roba del revés. Dimecres un complement o maquillada. Dijous amb pentinat diferent o de gala. Divendres i dissabte, disfressada.

Quan t’endinsis a la sala infantil veuràs un gran arlequí envoltat de llibres per a tu. Una selecció perquè imaginis, somiïs, te’ls emportis a casa, els comparteixis i visquis dies d’alegria i diversió.

I durant tota la setmana podeu venir a la Biblioteca i recollir una màscara que hem fet amb molta cura, perquè la puguis modificar al teu gust.

La il·lustració pertany a Jessica Love, del seu llibre Sirenes (Kókinos), que pots venir a buscar a la Biblioteca. Un àlbum, no pròpiament de carnaval, però si delicat i profund. Un nen a qui li encanten les sirenes. Un àlbum il·lustrat que celebra la diversitat, ple d’amor i complicitat, d’un nen que se sent sirena i que vol vestir-se com una d’elles, i la seva àvia que l’acompanya i el convida a ser qui vulgui ser.