Desconnectat de la cigarreta, endolla’t a la vida

Des de la Biblioteca ens sumem a la iniciativa organitzada pel Programa Atenció Primària Sense Fum a Catalunya amb la implicació de la Mancomunitat La Plana i l’Ajuntament de Tona, per a fer visibles les conseqüències que té el consum de tabac per la salut i pel nostre planeta. Un intent de sensibilitzar-nos per a no iniciar-nos al tabaquisme o abandonar-lo i gaudir d’un ambient lliure de fum i de residus de tabac.

Et convidem a conèixer millor el tabac i tot el que l’envolta, a través del portal: El tabac al descobert.

I si vols deixar de fumar, a la Biblioteca trobaràs llibres com: Avui deixo de fumar, Cuando fumar era un placer, Es fácil dejar de fumar si sabes como…

Fa uns anys amb motiu de la Setmana sense fum, i del dia mundial sense tabac (31 de maig) vam estar a l’Institut de Tona acompanyant al Punt jove i al CAP Tona. Us deixem amb les imatges d’aquest record.