Conviu quatre dies amb l’escriptor Javier Reverte a Menorca

Si ets usuari de biblioteques pots gaudir d’un 10% de descompte en la trobada que organitzen des de Talleres islados amb l’escriptor Javier Reverte. Quatre dies a Menorca, en un entorn privilegiat, per a parlar sobre Literatura i viatges.

Talleres islados ofereix una programació cultural relacionada amb la literatura, l’art i el pensament.

Sobre Javier Reverte

Javier Reverte va néixer a Madrid al 1944 i va estudiar periodisme i filosofia. Va treballar més de vint anys com periodista i va viure sis anys com a corresponsal a l’estranger en les ciutats de Londres, París i Lisboa. Durant els anys següents, en qualitat d’enviat especial, va viatjar pels cinc continents cobrint principalment esdeveniments polítics. Va exercir també de guionista de sèries documentals per a televisió.

Des de 1996 es dedica plenament a la literatura. És autor de diversos llibres de viatges: “Trilogia d’Àfrica” (“El somni d’Àfrica”, “Rodamón a Àfrica” i “Els camins perduts d’Àfrica”), “Cor d’Ulisses” (un viatge pels territoris de la Grècia clàssica), “Bitllet d’Anada” (antologia dels seus reportatges viatgers), “El riu de la desolació” (un viatge per l’Amazones), “L’aventura de viatjar” (memòries de diversos viatges al llarg de la seva vida), “El riu de la llum” (fruit dels seus viatges per Alaska i Canadà); “En mars salvatges” (una expedició per l’Àrtic) i “Pujols que cremen, llacs de foc” (retrobament amb els habitants i paisatges de l’Àfrica dels nostres dies).

A més de prosa, ha conreat també la poesia. El seu llibre “Traces de polissó”, publicat al 2005, reuneix tots els seus poemaris.

A la Biblioteca trobaràs

Barrio cero / Javier Reverte. Planeta, 2010
Corazón de Ulises un viaje griego / Javier Reverte. Aguilar, 1999
En mares salvajes: un viaje al Ártico / Javier Reverte.
El Médico de Ifni / Javier Reverte. Areté, 2005
El Ojo sentimental / Javier Reverte. Seix Barral, 2003
El Río de la desolación / Javier Reverte. Mondadori , 2004
El Río de la luz: un viaje por Alaska y Canadá / Javier Reverte. Plaza & Janés, 2009