Conversa amb els actors d’Othello, de William Shakespeare

Othello arriba a Tona. L’actor, director i dramaturg Oriol Tarrasón adapta el clàssic de Shakespeare al nostre temps, captant-ne l’essència en la paraula i la interpretació, i projectant-la en una escenificació sòbria i minimalista. Et convidem a veure’n l’obra i a conversar amb els actors.

La felicitat d’un passa per la dissort d’altri? Com un home virtuós pot arribar a assassinar la dona a qui estima? Una mentida dita mil vegades esdevé veritat? Enveja, manipulació, masclisme, gelosia, racisme, violència de gènere… temes molt vigents encara avui dia que conviden a reflexionar sobre la condició humana.

L’obra es representarà divendres 1 de Març a les 22 h a la Sala La Canal, però abans, a les 19 h, la Biblioteca de Tona, conjuntament amb Teatrets d’Osona, hem organitzat una trobada amb els membres de la companyia Les Antonietes per a parlar i debatre sobre els temes cabdals de l’obra i l’adaptació que d’aquesta n’han realitzat.

Si vols venir a la Biblioteca i conèixer i conversar amb els membres de la companyia inscriu-te aquí. Les inscripcions són gratuïtes però les places limitades.

Clica aquí per a més informació.