Compartim espais, arriba la Setmana de la família

Del 9 al 15 de maig Tona celebra la Setmana de la família. Uns dies per a que totes les famílies del municipi comparteixin un espai de trobada i convivència, amb les activitats que proposen diferents serveis i entitats de Tona

Unes jornades educatives i lúdiques que propicien l’intercanvi entre generacions, a través dels jocs, la realització de còctels, l’art i la literatura, la robòtica, l’espectacle musical infantil, el ball, la fotografia o la cursa i la caminada.

Des de la Biblioteca recordem als inscrits al Laboratori de Lectura que avui a les 18h tenen una cita i us emplacem a assistir a l’espectacle de Lletra Menuda amb Alquímia Musical, el dijous 12 de maig a les 18h, a la Sala La Canal. Una activitat adreçada en aquesta ocasió a infants de 0 a 5 anys.

En cas de pluja

El taller de robòtica. Dimecres 11 de maig a les 17.15h.. En cas de pluja es traslladarà a la sala Can Codina (Ctra. Manresa, 1).

La família al Parc: Macroamagada. Divendres 13 de maig a les 17h. En cas de pluja es cancel·larà.

La Master Class Zumba. Dissabte 14 de maig a les 17h. Pendent de decisió.