Club del llibre, amb l’escriptora Alícia Giménez Barlett

El club del llibre, que promou l’Àrea de Coneixement i Noves Tecnologies de la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials, permet que les biblioteques d’Osona puguin comptar amb la presència de l’escriptora Alícia Giménez-Bartlett.

El proper 21 de maig a les 19.00h a la Biblioteca Joan Triadú de Vic, l’escriptora conversarà sobre la seva obra amb els lectors osonencs que vulguin participar. Com és habitual, a la Biblioteca de Tona, trobareu exemplars d’un dels llibres escollits per a aquesta trobada, Muertos de papel

Sobre Alícia Giménez Bartlett

Alicia Giménez Bartlett (Almansa, Albacete, 1951)  va estudiar Filologia Espanyola a la Universitat de València, i es va doctorar en Literatura Espanyola a Barcelona; ciutat on resideix des de 1975.

Ha publicat, entre d’altres, les novel·les Exit, Una habitación ajena (Premi Femenino Singular 1997), Secreta Penélope, Días de amores y engaños i el gran èxit Donde nadie te encuentre (Premi Nadal de Novel·la 2011). Amb la sèrie protagonitzada per la inspectora Petra Delicado s’ha convertit en una de les autores espanyoles més traduïdes i llegides al món: Ritos de muerte, Día de perros, Mensajeros en la oscuridad, Muertos de papel, Serpientes en el paraíso, Un barco cargado de arroz, Nido vacío i El silencio de los claustros. Ha rebut els prestigiosos premis Grinzane Cavour a Itàlia i Raymond Chandler a Suïssa.
En la seva última novel·la, Nadie quiere saber, la seva protagonista, Petra Delicado, investiga entre Barcelona i Roma el cas més desafiant de la seva carrera.

MNAC a 13 veus (RTVE) amb l’escriptora Alicia Giménez Bartlett com a protagonista
Maestros de la España negra. Francisco González Ledesma i Alicia Giménez Bartlett conversen sobre la seva obra al suplement Babelia del diari El País.

A la Biblioteca trobaràs

Donde nadie te encuentre / Alicia Giménez Bartlett. Barcelona: Destino, 2011
Nido vacío: [un caso de la inspectora Petra Delicado] / Alicia Giménez Bartlett. Barcelona: Planeta, 2007