Club de lectura amb la visita de l’escriptora Alba Dedeu

Després de l’èxit del darrer club de lectura dedicat a l’escriptor Jaume Cabré, us convidem a assistir a una trobada, que comptarà amb la visita de la jove escriptora de les Franqueses del Vallès, Alba Dedeu. L’obra escollida és Gats al parc, guanyadora del Premi Mercè Rodoreda de contes i el Premi Crítica Serra d’Or de Narrativa. L’acte tindrà lloc el proper 17 de desembre a les 19h a la Biblioteca Caterina Figueras. Us recordem que si voleu sol·licitar un exemplar cal adreçar-se a la Biblioteca i abonar 1.20€.

Sobre Alba Dedeu

Alba Dedeu (Granollers, 1984) va estudiar Medicina a la Universitat de Barcelona i a la Universitá degli Studi de Florència. Es dedica a la traducció literària. Amb la seva primera obra, Gats al parc (2011), va guanyar el premi Mercè Rodoreda de contes i el Crítica Serra d’Or.

Sobre Gats al parc

A partir de petits retalls de vida, Alba Dedeu crea uns personatges que es despleguen davant del lector amb tota la seva humanitat: una dona solitària que viu en un àtic i recull gats abandonats, una jove marroquina que viu entre la realitat i la fantasia, una família reunida entorn d’una taula parada el dia de Nadal, una octogenària que passa uns dies en un balneari, una carnissera que es resisteix a la monotonia de la feina, una noia amb un passat turmentador, un universitari amb massa bona opinió de si mateix i un maniquí que vol veure el mar. Què pensen, què diuen tots aquests personatges? Un cop els conegui, el lector serà incapaç de sentir indiferència envers ells.

Per a saber més