Ciutat Fantasia, un laboratori per a la setmana de la família

En la setmana de la família et convidem a visitar Ciutat Fantasia. Allà, cercarem l’edifici dels somnis, el bloc de pisos a on viuen alguns dels personatges més carismàtics de la literatura infantil. Els visitarem i ens endinsarem en els seus mons particulars.

Aquest laboratori familiar, adreçat a infants de primària i a les seves famílies, pretén fomentar el coneixement d’algunes obres rellevants de la història de la literatura infantil des del joc i la descoberta. Un cop hàgim explorat tots els pisos de l’edifici, cada infant escollirà aquell personatge que més li agradi i, conjuntament amb la família, li escriurà una carta.

Si vols acompanyar-nos en aquesta nova aventura, pots inscriure’t aquí o al taulell de la Biblioteca. L’activitat es durà a terme dijous 16 de Maig a les 17.30 h a la Biblioteca Caterina Figueras de Tona.