Cada dimarts i dijous us expliquem un conte, avui «Necessito una abraçada»

L’activitat cultural aquests dies és immensa, com Dibuixacontes de Btve, però nosaltres també hem decidit explicar-vos històries. Cada dimarts i dijous publicarem un conte, que podreu veure al nostre canal de youtube i de Igtv d’instagram. Farem difusió de la narració d’històries a través dels nostres canals socials.

El confinament ens apropa la cultura, però no oblidem dedicar-nos temps a nosaltres mateixos, ni ens oblidem de les persones que estan patint les conseqüències del covid-19, en primera persona, o  d’aquells que se’ls estimen, els hagin perdut o no.

Esperem que aquestes històries explicades ens apropin una mica, malgrat la distància imposada.

Avui és el torn del conte Necessito una abraçada, d’Aaron Blabey (Barcanova).