Associa la teva empresa amb la cultura

Des de la Biblioteca Caterina Figueras de Tona busquem col·laboradors per donar continuïtat a un projecte literari que es va iniciar fa 15 anys, el Club de lectura, una activitat que proposa converses amb autors rellevants de la literatura catalana actual.

Busquem empreses, comerços, associacions, etc. que estiguin interessats en relacionar la marca de la seva organització amb la cultura i la Biblioteca. Per això oferim diferents modalitats de mecenatge que pots consultar amb Mar Cuxart, directora de la Biblioteca Caterina Figueras de Tona.

A canvi obtindràs publicitat a través dels canals de comunicació de la Biblioteca: facebook, twitter, youtube, fotografies, delicious, cartells, punts de llibre, articles, etc. També us reservarem al vestíbul de la Biblioteca, un espai on s’agrairà específicament la vostra col·laboració.

La Biblioteca és centre cultural i social que visiten anualment 19.152 persones, la nostra pàgina web rep una mitjana de 1400 visites mensuals.