Arriba una nova setmana de la família

Demà arriba una nova Setmana de la família. No podem celebrar-ho de la forma habitual però us hem preparat algunes activitats que podreu fer a casa, en família. Des de demà, 15 de maig, dia de la família, i fins al 20 de maig, publicarem cada dia una d’elles. A «Contacontes» trobareu un conte de la Biblioteca i una selecció d’històries ben boniques. A «Enigmes» us proposem una sèrie d’endevinalles, a «On es troba?» un joc per a situar en un mapa alguns llocs emblemàtics de Tona. També tindreu «Propostes» una selecció de recursos digitals de diferents temàtiques i a «Tu ets la protagonista» activitats perquè participeu amb nosaltres. I el darrer dia, gràcies a una col·laboració molt especial, el circ arribarà a la Biblioteca amb la pallassa Tomassa.