Arriba la Fira de Tàrrega

Del 8 a l’11 de setembre arriba una nova edició de la Fira de Tàrrega, amb una programació que fa una aposta decidida per la riquesa de formats i escriptures, i que té les arts de carrer i els espais no convencionals com a eix de referència principal. El Programa Oficial combina les diferents disciplines escèniques i posa una atenció especial a la presentació de talents emergents i a les avantguardes creatives nacionals i internacionals.

La FiraTàrrega va néixer fa trenta anys, gràcies a la iniciativa de l’aleshores alcalde de Tàrrega, Eugeni Nadal, i fruit d’una confluència d’idees: convertir la Festa Major de la ciutat en una gran festa; animar la gent a participar i implicar-s’hi i posar l’urbanisme de la ciutat al servei d’un projecte cultural, en aquest cas el teatre. Per tirar endavant aquest projecte, Nadal comptà, des del primer moment, amb la complicitat de Xavier Fàbregas, cap del Servei de Cinematografia i Teatre de la Generalitat de Catalunya i de Joan Font, director de Comediants.