Amb l’inici del curs escolar volem recordar a L’Escola el Castell

S’apropa la tornada a classe, el retrobar-se amb amics, companys d’aula i professors. Des de la Biblioteca us desitgem un nou curs ple d’aprenentatges i creixement.

Avui volem recordar a una escola de Tona que ja no està entre nosaltres, l’Escola el Castell. El passat 18 de juny, mestres i famílies, es van unir per celebrar de forma festiva la cloenda del curs i de l’escola, recordant el que allà es va viure, apartant per moments la tristesa de no veure-la més en funcionament.

Des d’aquest espai cultural que treballa estretament amb totes les escoles del municipi i els seus alumnes, volem donar les gràcies als professors que van donar vida a un projecte educatiu i a una escola que ha deixat petjada en tots aquells que l’hem conegut de prop.